wtorek, 27 sierpnia 2013

Szybki deser

Nie wiem jak zacząć...chyba najlepiej będzie zacząć od początku. Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie Boscha - Zmiksowany test na FB. I wygrałam mikser, który dotarł do mnie dopiero dziś rano, gdyż wynikły niespodziewane komplikacje.
Gdy rano otrzymałam telefon od kuriera, że własnie jedzie z paczką to nie mogłam uwierzyć. Uwierzyłam dopiero gdy zobaczyłam na własne oczy. Hura!!!! Jest, nareszcie!!!!!
 Rozpakowałam i coś trzeba zrobić by go przetestować. I tak zrobiłam coś po między deserem, a drugim śniadaniem :)


Składniki:
  • 200 ml śmietany kremówki
  • 1/2 szklanki świeżych malin
  • 1/2 szklanki płatków kukurydzianych
  • 2 łyżeczki cukru pudru (opcjonalnie )

Wykonanie:
Śmietanę ubijam na sztywno,


dodaję maliny i miksuję przez chwilę.


Płatki kukurydziane siekam na drobno.


Śmietanę z malinami nakładam do filiżanek, posypuję siekanymi płatkami i podaję.
Moje dzieciaki wymieszały wszystko razem


ja swoje pozostawiłam w pierwotnej wersji. 


Tym mikserem przyszykowałam  deser, czy też szybkie śniadanie dosłownie w kilka minut. Jestem zachwycona takim  prezentem






Z dziećmi i dla dzieci

6 komentarzy:

  1. Moje gratulacje...oby więcej takich.:)
    Do mnie kiedyś kurier z nagrodą tydzień jechał...:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam serdecznie :) A propo przesyłki, do mnie kurier jechał ponad miesiąc. W pewnym momencie pomyślałam, że to był tylko żart, Elu. Ale w końcu dotarł :P

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Cos pomiedzy deserem i drugim sniadaniem' bardzo sympatyczne :)

    Dziekuje za udzial w akcji!
    Kasia
    lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było coś na szybko do testowania miksera :) Pozdrawiam

      Usuń

Kochani, z przykrością stwierdzam, że spam się szerzy i jestem zmuszona włączyć weryfikację.Nie nadążam z moderowaniem, za utrudnienia bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że wybaczycie mi te niedogodności.

Sernik na zimno na spodzie biszkoptowym z frużeliną jagodową

Jak już pisałam we wcześniejszych postach moja córka jest na diecie i mam ograniczone pole do popisu, więc staram się zrobić coś z produktó...